Politica de garantii si service

Ultima actualizare: 09.10.2025

Această pagină descrie condițiile de garanție aplicabile produselor comercializate prin intermediul site-ului x365.ro, operat de Meta Systems SRL, cu sediul în Str. Cetatea de Balta, nr. 2, Bloc P13, sc. 2, ap. 28, Sector 6, București, România, având CUI 47857154 și nr. de înmatriculare J40/5547/2023.


1. Cadrul legal

Toate produsele comercializate pe x365.ro beneficiază de garanție legală de conformitate, în conformitate cu:

  • Ordonanța nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora;

  • O.G. nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor;

  • Legea nr. 449/2003 (acolo unde este aplicabilă pentru anumite categorii de produse).

Garanția legală de conformitate este oferită de vânzător (Meta Systems SRL) și nu afectează drepturile legale ale consumatorului.


2. Tipuri de garanție

a) Garanția legală de conformitate

Toate produsele vândute către consumatori persoane fizice beneficiază de o garanție legală de conformitate de 24 luni, începând cu data livrării produsului.
Aceasta acoperă defectele de fabricație, neconformitățile sau funcționarea incorectă apărută în condiții normale de utilizare.

📌 În cazul produselor destinate uzului profesional sau vândute către persoane juridice, perioada de garanție este de 12 luni.


3. Produse care beneficiază de garanție

Toate produsele comercializate pe x365.ro provin de la furnizori autorizați și sunt noi, însoțite de factură fiscală.


4. Ce NU este acoperit de garanție

Garanția nu se aplică în următoarele situații:

  • Deteriorări mecanice, fisuri, lovituri, urme de utilizare necorespunzătoare;

  • Intervenții neautorizate, modificări sau repararea produsului de persoane neautorizate;

  • Deteriorări cauzate de utilizarea produsului în condiții improprii (umiditate, temperaturi extreme, șocuri electrice etc.);

  • Uzura normală a componentelor (baterii, cabluri, contacte, garnituri etc.);

  • Utilizarea în scop comercial sau profesional, dacă produsul nu este destinat acestui scop;

  • Lipsa accesoriilor originale sau a ambalajului complet la trimiterea în service (dacă acestea sunt esențiale pentru diagnosticare).


5. Cum se soluționează o cerere de garanție

În cazul apariției unei neconformități, cumpărătorul trebuie să urmeze următorii pași:

Pasul 1. Sesizarea problemei

Trimite o notificare la adresa contact@x365.ro, cu următoarele informații:

  • numele complet și datele de contact;

  • numărul comenzii și factura de achiziție;

  • o descriere detaliată a defectului;

  • opțional, fotografii sau videoclipuri care ilustrează problema.

Pasul 2. Recepția produsului pentru verificare

După primirea confirmării de la echipa noastră, produsul trebuie trimis la adresa:

Meta Systems SRL
Str. Cetatea de Balta, nr. 2, Bloc P13, sc. 2, ap. 28, Sector 6, București, 060967, România

Transportul produsului către service se face pe cheltuiala clientului, iar returnarea produsului reparat sau înlocuit se face pe cheltuiala vânzătorului, conform legislației în vigoare.

Pasul 3. Diagnosticare și soluționare

Produsul va fi verificat de personal tehnic autorizat. În funcție de rezultat:

  • dacă produsul este reparabil, se va remedia gratuit defectul;

  • dacă produsul nu poate fi reparat, se va înlocui cu unul identic sau echivalent;

  • dacă nici înlocuirea nu este posibilă, clientul va primi contravaloarea produsului (în cont bancar).

Durata maximă de soluționare a unei cereri de garanție este de 15 zile calendaristice de la data primirii produsului.


6. Certificatul de garanție

Factura de achiziție ține loc de document de garanție.


7. Responsabilități

  • Vânzătorul (Meta Systems SRL) este responsabil pentru asigurarea conformității produsului pe perioada garanției legale;

  • Consumatorul are obligația de a utiliza produsul conform instrucțiunilor producătorului și de a păstra documentele doveditoare ale achiziției.


8. Produse primite neconforme la livrare

Dacă un produs este primit defect sau prezintă urme de deteriorare din transport, clientul trebuie să notifice imediat (în maximum 24 ore de la primirea coletului) echipa x365.ro, trimițând fotografii și detalii la adresa contact@x365.ro.
Vom înlocui produsul fără costuri suplimentare, după verificarea situației.


9. Returnarea produsului în afara garanției

După expirarea perioadei de garanție, clientul poate solicita, contra cost, diagnosticare sau reparație prin intermediul partenerilor noștri autorizați de service.
În acest caz, costurile de transport și reparație sunt suportate integral de client.


10. Contact pentru garanții și service

Pentru orice solicitare legată de garanție, reparare sau service, te rugăm să ne contactezi:

📧 Email: contact@x365.ro
📞 Telefon: +40 750 438 143
🏢 Adresă: Str. Cetatea de Balta, nr. 2, Bloc P13, sc. 2, ap. 28, Sector 6, București, România
🕓 Program: Luni – Vineri, 09:00 – 18:00


11. Dispoziții finale

Această politică de garanții și service poate fi actualizată periodic pentru a reflecta modificările legislative sau procedurale.
Versiunea actualizată va fi publicată pe site și va intra în vigoare de la data afișării.